2013. január 11., péntek

A szorgalom teljes hiánya, avagy hogyan is kell tanulni?

Nos nem, ez nem egy tanulásmódszertanról szóló kézikönyv lesz, egyrészt mert fölösleges ilyet még kiadni is, másrészt meg pont tőlem? Ennyi erővel keresztény imakönyvet is írhatnék...

Adott random egyetem random diákokkal random vizsgákkal péntek déli vizsgaidőponttal.
Legutóbbi vizsga: szerda 9 óra, sikerélmény-faktor: maximális (értsd: meglett a kettes)

Időpont: kedd délután
Helyszín: random kóterszoba
Cselekmény: Óhh, gyárekek, sima volt, megvan, még négy kredit a zsebben, kövi csak pénteken, nem kell sietni, az anyag könnyű, ráér, ma még pihenjünk, van rá két napunk, CoD szeró is pont most indul, le kell vezetni a feszültséget.
Nap hátralevő részében táplálkozás-tisztálkodás-kockulás tetszőleges permutációja.

Időpont: szerda egész nap
Helyszín: ugyanott
Cselekmény: Átfutottam az anyagot, nem para, van benn pár neccesebb egyenlet, de félóra alatt meglesz az is. Meg amúgy is, van fenn vizsgaanyag, majd abból gyakorlunk, van Minecraft-szeró, gyere, menjen anyád, majd máskor.
Nap hátralevő részében táplálkozás-tisztálkodás-kockulás-ökörködés tetszőleges, multiplikatív sorrendje.

Időpont: csütörtök este 18:30 körül
Helyszín: ugyanott és két szobával arrébb
Cselekmény: nabazmeg.

Időpont: péntek hajnal 3:15
Helyszín: ugyanott jobbra
Cselekmény: fogalmazás, blogírás, ja meg tanulni kéne!


Adódik a kérdés: miért az utolsó pillanatban? Nos, aki el volt szokva a tanulástól tizennégy évig, annak ez a válasz egyértelmű...minek is tanuljak, ha tudok...a probléma, hogy ez eddig volt így :) Mostantól enyhe szopóág, de a puska a tudás ereje mindent legyőz. Vagy mi a fene. Na csó!

(írta és rendezte: Cantor-Bernstein-Schröder és az implikált A-B injektív relációk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése